Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

Servis Plan mobil uygulamasını App Store ya da Google Play üzerinden hemen indirebilir, üyelik paketini seçerek üye olabilirsin.

Tüm Servis Plan hizmet ve ayrıcalıkları sana ve aracına özeldir.

Servis Plan Üyeliği esnektir. Taahhüt yoktur. Hesabını mobil uygulama üzerinden kolayca iptal edebilirsin. İptal ücreti yoktur - üyeliğini istediğin zaman başlat veya sonlandır.

Servis Plan hesabını ve kişisel verilerini silmek istiyorsan bu işlemi uygulamamızdaki Hesabım bölümünden gerçekleştirebilirsin.

Dilersen kontrol etmemiz için bizimle iletişime geçebilirsin.

Servis Plan uygulamasını aç ve profilindeki ayarlara git.

"Hesabı Sil" seçeneğine dokun.

Kutucuğun içerisine "ONAYLIYORUM" yaz ve ardından "Hesabı Sil" seçeneğine dokun.

Profilini silme işleminin kalıcı olduğunu unutma.Gelecekte tekrar Servisplan Üyesi olmak istersen yeni bir profil oluşturman gerekir.

Profilini silmekle ilgili yardıma ihtiyacın veya başka soruların olursa lütfen bizimle iletişime geç.

Servis Plan mobil uygulamasından çıkış yapmak için lütfen bu adımları izle;

- Hesabına gir

- En alttaki "Çıkış yap" düğmesine bas ve onayla

SERVİS PLAN

Servis Plan, aracın ile ilgili tüm soru ve ihtiyaçlarına mobil uygulaması üzerinden çözümler üreten bir üyelik platformudur.

Profesyonel ekibimiz 7/24 destek sağlar ve aracının teknik sorunları dahil tüm sorularını yanıtlar, çözüm bulur.

İş ortaklarımız, bakım onarım, arıza hasar, lastik, otopark, akaryakıt, acil yol yardımı, ekspertiz ve araç kiralamadan, vale hizmetine kadar aracının tüm ihtiyaçları için benzersiz indirim ve ayrıcalıklar sunar.

Her zaman yeni hizmet ve ayrıcalıklar ekleniyor!

PAKETLER VE ÜCRETLER

Servis Plan' a aylık veya yıllık sabit bir aylık ücretle üye olursun. Aylık plan ücretleri 189 TL ile 389 TL arasında değişmektedir.

HİZMETLER

Güncel kampanya ve markaları mobil uygulamamızın anasayfasında bulunan kategorilerin içinde inceleyebilirsin.

Servis Plan hizmet, kampanya ve indirimlerinden Servis Plan iş ortaklarındaki yetkiliye uygulamada çıkan QR kodunu göstererek veya alt bölümde çıkan QR kodunu söyleyerek yararlanabilirsin.

7/24 çağrı merkezimizle daima yanındayız. İhtiyaç anında 444 5 500 numaralı telefondan Servis Plan' a ulaşabilirsin.

Aracına ilişkin her türlü konuda detaylı teknik destek almak için mobil uygulamamız içinden görsel ve belge yükleyerek talep oluşturabilirsin. Servis Plan ekibi sana hızlıca geri dönüş sağlayacak ve çözüm önerecektir.

Mobil uygulamamız içinde bulunan “Kaza Yaptım Butonu”na bastığında profesyonel ekibimizle anında iletişim kurarsın.

Bu buton sadece üyelerimizin kaza yaptığında destek alması için özel bir hatta bağlıdır.

Aracına dair hiçbir detayı unutmaman için sana önemli hatırlatmaları yaparız. Bu nedenle lütfen aracına dair tüm bilgileri doğru ve eksiksiz olarak girmiş olduğuna emin ol.

Ayrıcalık kapsamında İSPARK’a ait yol üstü otoparklarda tek seferde günde 2 saat ya da bariyerli otoparklarda tek seferde günde 4 saat ücretsiz park hakkı verilmektedir.

Bu ayrıcalıktan Rahat Plan üyeleri ayda 3, Rahat Rahat Plan üyeleri ayda 5 kez yararlanabilir.

* Rahat Plan veya Rahat Rahat Plan üyelerin seçmiş oldukları paket içeriklerinde bulunan aylık ücretsiz park hakları, HESABIM menüsü içinde bulunan AYRICALIKLARIM sekmelerine otomatik olarak yüklenecektir.

Servis Plan üyesi el terminali ile çalışan yol üstü otoparklarda girişte; bariyerli otoparklarda ise ödeme esnasında İSPARK görevlisine Servis Plan ayrıcalığından faydalanmak istediğini beyan edersin.

İSPARK görevlisi senden Servis Plan tarafından verilen özel kodu ister, kendisine verilen özel kodu ve aracının plakasını uygulamaya girerek sorgular.

Ayrıcalık onayı alınması halinde parklanma işlemi tamamlanır. Her iki otopark türü için de belirtilen zaman diliminin aşımı söz konusu olursa fark ücreti İSPARK görevlisi tarafından senden tahsil edilir.​

Aracının güncel değerini ve değer değişim oranlarını mobil uygulamamız üzerinden günlük olarak takip edebilirsin.